Warunki Dostawy i Metody Płatności DLH
Warunki Dostawy
Firma DLH Polska Sp. z o.o. jest firmą z ponad 25 letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Nasze wysokie standardy obsługi klienta dają gwarancję, iż zamówione towary są zawsze starannie zapakowane i zabezpieczane przed wysyłką, tak aby zapewnić maksymalną ochronę podczas transportu. Staramy się, aby składane przez Państwa zamówienia były realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie. Cena produktów w sklepie internetowym DLH nie zawierają ich kosztów dostawy.
Sposoby dostawy towaru:
Odbiór osobisty w Punkcie Sprzedaży DLH
Zakupiony towar mogą Państwo odebrać osobiście w jednym z naszych 7 Punktów Sprzedaży zlokalizowanych w 6 miastach w Polsce w: Straszynie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim, Wrocławiu, Katowiecach. Maksymalny czas dostawy zamówienia z Magazynu Centralnego do Punktu Sprzedaży wynosi 2 tygodnie, liczone od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W szczególnych przypadkach czas realizacji może ulec zmianie o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
W przypadku gdy zamówiony towar sprowadzany jest pod indywidualne zamówienie termin dostawy jest ustalany indywidualnie z klientem.
Koszt dostawy towarów do naszych Punktów Sprzedaży jest darmowy z wyjątkiem towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie
Towary na specjalne zamówienie to produkty z znajdujące się w e-sklepie na stronie www.dlh.pl w kategorii „Ogród” oraz „Aranżacja wnętrz”. Wszystkie towary z tych kategorii są sprowadzane a koszt ich dostawy dodawany jest do kosztów standardowego zamówienia. Koszt dostawy za towary z tych kategorii naliczany jest również w przypadku odbioru osobistego z Punktu Sprzedaży.
Kurier
Zamówiony w naszym sklepie towar, jesteśmy w stanie dostarczyć do Państwa za pomocą firm kurierskich. Czas oraz koszt dostawy zależny jest od gabarytów, wagi zamówionego towaru oraz Państwa miejsca zamieszkania. Koszt transportu jest zawsze indywidualnie wyceniany poprzez sklep internetowy i jego wartość jest prezentowana w karcie/stronie koszyka. Do przesyłek pobraniowych doliczane są kwoty: 5 zł brutto w przypadku przesyłki paczkowej lub 20 zł brutto w przypadku przesyłki paletowej.
Towar do 50 kg: Towar który mieści się w paczce o wymiarach max 220x30x20cm i wadze do 50 kg. Wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo tutaj.
Towar powyżej 50 kg : W przypadku gdy towar nie mieści się do zwykłej paczki, zamówienie wysyłane jest kurierem paletowym, najczęściej firmą Raben. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo tutaj.
Powyżej 2,4 m długości, 700 kg wagi oraz towary niestandardowe: W przypadku zamówienia produktów które są niestandardowe lub mają powyżej 2,4 m długości lub 800 kg wagi, zamówienie realizowane jest transportem indywidualnym którego koszt na całą Polskę wynosi 399 zł brutto. Ze względu na charakter wysyłki, czas dostawy wynosi ok 14 dni roboczych. Zamówień z takimi towarami nie wysyłamy za pobraniem.
W przypadku produktów wytwarzanych na zamówienie klienta, termin wysyłki może się wydłużyć i wynieść do 10 tygodni.
W szczególnych przypadkach czas dostawy może ulec zmianie o czym Klient zostanie uprzednio poinformowany telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
Firmy kurierskie dostarczają zamówiony towar jedynie pod wskazany adres, w przypadku przesyłek paletowych oraz dłużycowych nie mają obowiązku rozładowania towaru z samochodu i wniesienia go do mieszkania.
W wyżej wymienionych przypadkach obowiązek rozładunku leży po stronie kupującego.
Wszelkie zmiany warunków dostawy dokonane przez Klienta po wysyłce towaru z Magazynu Centralnego DLH, w tym zmiany miejsca lub terminu dostawy, mogą wiązać się z dodatkowymi kosztami, które ponosi Klient.
W przypadku braku możliwości dostarczenia towaru do Klienta z przyczyn leżących po stronie Klienta wszelkie koszty związane z ponowną wysyłką lub przechowaniem artykułu ponosi Klient. Koszt zwrotu przesyłki z tytułu nieskutecznego doręczenia ponosi Klient.
Powyższe koszty oraz warunki dostawy odnoszą się jedynie do terenu Polski. Poza Polską transport wyceniany jest indywidualnie
Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej odbiór a następnie sprawdzić:
- ilości dostarczonych produktów
- brak uszkodzeń przesyłki dostarczonych produktów
- dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)
W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w produkcie należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.
Jeżeli dostawa realizowana jest dedykowanym transportem, wszelkie wady i uszkodzenia należy umieścić na dokumencie WZ wraz z podpisem kierowcy.
Formy Płatności:
Przelew tradycyjny:
Nr konta: 21 1090 1056 0000 0001 3557 1232
Tytuł: Numer zamówienia
DLH Polska sp. z o.o. (dawniej DLH GLOBAL S.A.)
ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 1D
02-495 Warszawa
PayU:
Zmówienie mogą Państwo opłacić poprzez system płatności PayU. Jest to zalecany przez nas sposób płatności, który umożliwi najszybszą realizację zamówienia. PayU umożliwia płatność z wykorzystaniem bankowości internetowej lub karty kredytowej/debetowej.
Za pobraniem:
Za swoje zamówienie mogą Państwo również uiścić opłatę przy odbiorze Z opcji za pobraniem wyłączone są dostawy kurierem towarów których długość wynosi ponad 2,4 m. Do przesyłek pobraniowych doliczane są kwoty: 5 zł brutto w przypadku przesyłki paczkowej lub 20 zł brutto w przypadku przesyłki paletowej.