Warunki Dostawy i Metody Płatności DLH

Warunki Dostawy

Firma DLH Polska Sp. z o.o. jest firmą z ponad 25 letnią tradycją i ugruntowaną pozycją na polskim rynku. Nasze  wysokie standardy obsługi klienta dają gwarancję, iż zamówione towary są zawsze starannie zapakowane i zabezpieczane przed wysyłką, tak aby zapewnić maksymalną ochronę podczas transportu. Staramy się, aby składane przez Państwa zamówienia były realizowane w możliwie jak najkrótszym czasie. Cena produktów w sklepie internetowym DLH nie zawierają ich kosztów dostawy.

 

Sposoby dostawy towaru:

 

Odbiór osobisty w Punkcie Sprzedaży DLH

Zakupiony towar mogą Państwo odebrać osobiście w jednym z naszych 7 Punktów Sprzedaży zlokalizowanych w 6 miastach w Polsce w: Straszynie, Szczecinie, Toruniu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim, Wrocławiu, Katowiecach. Maksymalny czas dostawy zamówienia z Magazynu Centralnego do Punktu Sprzedaży wynosi 2 tygodnie, liczone od momentu potwierdzenia przyjęcia zamówienia. W  szczególnych przypadkach  czas  realizacji  może  ulec  zmianie  o  czym  Klient  zostanie uprzednio poinformowany  telefonicznie  lub  poprzez  wiadomość  e-mail.

W przypadku gdy zamówiony towar sprowadzany jest pod indywidualne zamówienie  termin dostawy jest ustalany indywidualnie z klientem.

Koszt dostawy towarów do naszych Punktów Sprzedaży jest darmowy z wyjątkiem towarów sprowadzanych na specjalne zamówienie

Towary na specjalne zamówienie to produkty z znajdujące się w e-sklepie na stronie www.dlh.pl  w kategorii „Ogród” oraz „Aranżacja wnętrz”. Wszystkie towary z tych kategorii są sprowadzane a koszt ich dostawy dodawany jest do kosztów standardowego zamówienia. Koszt dostawy za towary z tych kategorii naliczany jest również w przypadku odbioru osobistego z Punktu Sprzedaży.

 

Kurier

Zamówiony w naszym sklepie towar, jesteśmy w stanie dostarczyć do Państwa za pomocą firm kurierskich. Czas oraz koszt dostawy zależny jest od gabarytów, wagi zamówionego towaru oraz Państwa miejsca zamieszkania. Koszt transportu jest zawsze indywidualnie wyceniany poprzez sklep internetowy i jego wartość jest prezentowana w karcie/stronie koszyka. Do przesyłek pobraniowych doliczane są kwoty: 5 zł brutto w przypadku przesyłki paczkowej lub 20 zł brutto w przypadku przesyłki paletowej.

Towar do 50 kg: Towar który mieści się w paczce o wymiarach max 220x30x20cm i wadze do 50 kg. Wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo tutaj.

Towar powyżej 50 kg : W przypadku gdy towar nie mieści się do zwykłej paczki, zamówienie wysyłane jest kurierem paletowym, najczęściej firmą Raben. Czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-5 dni robocze od momentu wysyłania towaru. Śledzić swoją przesyłką mogą Państwo tutaj.

Powyżej 2,4 m długości, 700 kg wagi oraz towary niestandardowe: W przypadku zamówienia produktów które są niestandardowe lub mają powyżej 2,4 m długości lub 800 kg wagi, zamówienie realizowane jest transportem indywidualnym którego koszt na całą Polskę wynosi 399 zł brutto. Ze względu na charakter wysyłki, czas dostawy wynosi ok 14 dni roboczych. Zamówień z takimi towarami nie wysyłamy za pobraniem.

W przypadku produktów wytwarzanych na zamówienie klienta, termin wysyłki może się wydłużyć i wynieść do 10 tygodni.

W  szczególnych przypadkach  czas  dostawy  może  ulec  zmianie  o  czym  Klient  zostanie uprzednio poinformowany  telefonicznie  lub  poprzez  wiadomość  e-mail.

Firmy kurierskie dostarczają zamówiony towar jedynie pod wskazany adres, w przypadku przesyłek paletowych oraz dłużycowych nie mają obowiązku rozładowania towaru z samochodu i  wniesienia go do mieszkania.

W wyżej wymienionych przypadkach obowiązek rozładunku leży po stronie kupującego.

Wszelkie  zmiany  warunków  dostawy  dokonane  przez  Klienta  po  wysyłce  towaru  z Magazynu Centralnego DLH,  w  tym  zmiany  miejsca  lub  terminu  dostawy,  mogą  wiązać  się  z  dodatkowymi kosztami, które ponosi Klient.

W  przypadku  braku  możliwości  dostarczenia  towaru  do  Klienta  z  przyczyn  leżących  po stronie  Klienta  wszelkie  koszty  związane  z  ponowną  wysyłką  lub  przechowaniem artykułu ponosi Klient. Koszt zwrotu przesyłki z tytułu nieskutecznego doręczenia ponosi Klient.

Powyższe koszty oraz warunki dostawy odnoszą się jedynie do terenu Polski. Poza Polską transport wyceniany jest indywidualnie

 

Przy odbiorze przesyłki odbiorca jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej odbiór a następnie sprawdzić:

- ilości dostarczonych produktów

- brak uszkodzeń przesyłki dostarczonych produktów

- dowód zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT)

 W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności przewoźnika. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez kuriera i odbiorcę. W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w produkcie należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu.

Jeżeli dostawa realizowana jest dedykowanym transportem, wszelkie wady i uszkodzenia należy umieścić na dokumencie WZ wraz z podpisem kierowcy.

 

  

Formy Płatności:

 

 

Przelew tradycyjny:

Nr konta: 21 1090 1056 0000 0001 3557 1232

Tytuł: Numer zamówienia

DLH Polska sp. z o.o. (dawniej DLH GLOBAL S.A.)
ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 1D
02-495 Warszawa

 

PayU:

Zmówienie mogą Państwo opłacić poprzez system płatności PayU. Jest to zalecany przez nas sposób płatności, który umożliwi najszybszą realizację zamówienia. PayU umożliwia płatność z wykorzystaniem bankowości internetowej lub karty kredytowej/debetowej.

Za pobraniem:

Za swoje zamówienie mogą Państwo również uiścić opłatę przy odbiorze Z opcji za pobraniem wyłączone są dostawy kurierem towarów których długość wynosi ponad 2,4 m. Do przesyłek pobraniowych doliczane są kwoty: 5 zł brutto w przypadku przesyłki paczkowej lub 20 zł brutto w przypadku przesyłki paletowej.